söndag 24 januari 2010

HALLEN

Nu när vi ska renovera hallen, vardagsrummet o sovrummet ska vi dölja de fula elskåpet genom att köpa ett vitrinskåp som vi ska tapetsera med någon av fondtapeterna från antingen vardagsrummet lr sovrummet så att vi får den där sk "tråden"...tror de kommer bli sååå fiiint här hemma nu, kliar i fingrarna. Vill börja NU!
Dessutom ska vi sätta in spegelskjutdörrar i hallen. Vill byta golvet oxå, men de för vo nog vänta me till vi ska renovera köket då vi tänkt ha likadant golv i hallen/köket o ev även i vardagsrummet me så de känns som allt "flyter" ihop o de blit mer enhetligt, men som sagt golven får vänta tyvärr. Man måste ju börja nånstans ;)...






BESTÅ vägghylla, 120x20x64 cm, vit, 445 kr



BESTÅ TOMBO vitrindörr, aluminium, 60x64 cm, 700 kr / 2stycken

Hittade en grymt snygg o praktisk pall med förvaring:



Sen ska vi ha ett sånthär träd oxå, men kan inte bestämma oss för om de ska va vitt lr svart!? Väggarna kommer va vita...


Skulle vilja få plats med ännu mer förvaring i form av dessa från Ikea.

TRONES, Skoskåp, 349 kr / 3 styck

1 kommentar:

  1. Ojoj, vilken lista ni har att beta av under året! Renovering i all ära men jag tycker slutpiffet är roligast. Kommer bli supersnyggt i eran hall! Jag har ett väggord i min hall med samma text som dig blogg.:)

    Min besöksräknare kommer från susnet(.se?) har jag för mig. Om du går in på min sida och klickar på räknaren så kommer du rätt på en gång. En annan sida med en massa tips är fixa-din.blogspot.com. Finns en massa lätta roliga saker att fixa med själv.:) Lycka till!

    SvaraRadera